Managementul documentelor flotei auto - EVO GPS

Managementul documentelor

 
Secțiunea Management este un bun instrument pentru a ține evidența tuturor documentelor, lucrărilor de reparații și de întreținere efectuate.

 

Utilizatorii pot adauga detalii despre:

  • ASIGURĂRI – diferite tipuri de asigurare (RCA, Casco), data emiterii, data expirării;
  • VIGNETE;
  • INSPECȚII;
  • REPARAȚII;
  • ALIMENTĂRI cu combustibil – pot fi adăugate de operatori sau importate din rapoartele de alimentare obținute de la furnizori, sau chiar din stocurile interne.

Prin Secțiunea Rapoarte sau Alerte, se pot obține informații cu privire la documentele ce urmează să expire, după un anumit interval sau kilometrii parcurși.

Acestea oferă, de asemenea și posibilitatea de a extrage rapid costul pentru fiecare vehicul dintr-o flotă auto, pentru un interval de timp.

 
Utilizatorii pot adauga detalii despre:

 
Cere Demo
Cere Oferta
 
monitorizare

Aplicația Mobilă EVO GPS

permite utilizatorilor înregistraţi, să urmărească orice vehicul în contul lor, de pe smartphone-uri sau tablete.

 
Aplicatia EVO in iTunes EVO in Google Play